Nonsens

Alla ni som känner mig, vet troligen att jag alltid (eller i alla fall för en väldigt lång period), har smyckat min hals med ett kors i vittguld och stenar. Men för ett tag sedan berättade en god vän till migs mamma, som är medium,  att den bringade mig otur. Till en början när hon sa det lyssnade jag inte. Men när mitt liv återigen började gunga - kom orden upp i mitt huvud. Att ta av sig korset kunde inte skada, så jag gjorde det. Om mitt liv har blivit bättre, vågar jag inte svära på.

Några dagar efter jag tagit av mig det, gjorde jag och min dåvarande pojkvän slut, men visserligen hade konflikten som resulterade i det, redan startat innan korset hade blivit avtaget. Vad jag ska tro vet jag inte. Jag har svårt att tro på övernaturliga saker, men något säger åt mig att inte gå i närheten av mitt kors igen. Kanske vänder oturen om jag bara låter den vara ett tag? Äsch, jag kan inte förlora på det.. korset ska få semester från min hals.
image280

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0