Resumé

Hann inte göra allt som var planerat igår, eftersom jag gick över till Sanna lite för sent, och råkade stanna där, pratandes ända tills det var dags att åka till mormor. Så det vart aldrig någon fika med Theres tyvärr, men det ska vi ta igen gumman, det lovar jag.
Kom hem till mickis runt 8, hoppade i duschen och gjorde mig iordning. Sedan bar det av mot maskeradfesten. Jag var utklädd till cowboy, men eftersom att jag saknade hatten var det inte alla som lyckades se det tyvärr. haha.
Som misstänkt, sov jag över hos Mickis under natten, och vaknade runt 1 idag av att Jannike ringde och sa att hon var redo att träffas. Så det vart bara att hoppa i kläderna och vandra ner mot stationen för att nå destinationen vi bestämt, stan. Väl framme letade vi reda på ett litet sushi-ställe, där vi hemmastadde oss och började prata om allting mellan himmel och jord. Efter det tog vi en liten runda hem till mig, där vi kollade på gossip-girls, drack kaffe och pratande ännu mer strunt. Precis som det ska vara.

Nu är jag däremot helt slut. Funderar på att gå och lägga mig i riktigt god tid idag. Har bara ett enda måste att ta tag i innan dess. Och det gott folk, får ni inte veta vad det är :)

  
Som sagt, det syntes inte allt för tydligt vad jag skulle likna. haha.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Du är det vackraste jag vet mia. Tack att jag har dig som vän

2007-11-04 @ 23:15:02
Postat av: Anonym

Mimsen!! du har verkligen blivit vacker. Minns när du var en liten fjärt. Hahaha!! /Anna

2007-11-05 @ 09:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0