Smile like you mean it.

Min mamma är otroligt smart, hon.
För vid 13 tiden ringer hon och utbrister:

- "Mia, vad var det för telefon du önskade dig?"
- "Sony ericsson, s500i"
- "okej.. låssas att jag står i affären just nu, och tänker köpa den åt dig, 
   skulle du önska dig med abonnemang eller utan?"¨
- "utan"
- "Mm okej... men om man köper den med abonnemang för man dit och dat (mamma rabblar massa)"
- "Mamma, låssas vi bara att du är i affären?"
- "Ja, jag har läst bruksanvisningarna!"
- "Mamma, man läser inte om telefoner på bruksanvisningar?"
- "Nej, men ehmn.. det var allt jag ville veta. Och kom ihåg.. det betyder inte att du kommer få den"

Jag lägger på och gör precis som mamma, låssas att jag inte förstod.
Det är bra att jag är så bra på att låssas, för på onsdagmorgon måste jag se förvånad ut, annars kommer min mamma bli ledsen i ögat och inte alls förstå hur jag kunde veta att jag skulle få just det i paketet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0