Thanks

Ska snart iväg och simma med Tessie, men allra först vill jag bara återigen säga tack för världens mysigaste födelsedag. Jag uppskattade allting, och allting sattes varmt om mitt hjärta.

Nu är det bara en enda dag kvar i skolan, innan nya periodstarten, vilket innebär bye bye till nästan alla ämnen jag läser. Så otroligt skönt. Hade slutdebatten på kriminologin idag, min insats vart väl inte den allra bästa, i alla fall vart den inte så bra som jag hade hoppats på. Men jag fick i alla fall några åsikter hörda, och hoppas att jag får mitt mvg nu. Hoppas, hoppas, hoppas.

Nej, nu måste jag nog sluta skriva och börja fixa iordning det sista innan jag åker.
Kommer ett inlägg senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Alex

Kul att blev nöjd med dagen :)

2007-11-15 @ 18:06:44
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0