Walk the distance to my heart

"Jag ska plugga hela dagen efter skolan idag"
Jajo, men tjena hoppsan i galoschen. Varför gör jag alltid så här? Jag har lovat mig själv dyrt och heligt att enbart fokusera på pluggandet idag - men det går inte. Jag har ingen lust i hela världen, och jag är allt på tok för trött för att tvinga mig själv. Vad har det lett till? Jadu, jag har varit hemma i ungefär 2½ timme, och jag har inte ens öppnat mitt pm. Så duktig är jag. Bra mia, mycket bra. Bajs på mig själv.

"I sit and watch the screen for a message.
Some kinda sign that says we're OK.
But the screen stays blank till I turn the thing off.
And wait for my conscience to break."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0