What right do you have to point at me?

Jag har alltid varit den som hatar när folk, drar sig bort från planer utan anledning, särskilt i sista sekund. Men just nu vill jag verkligen skippa allting jag bestämt, och lovat att göra idag. Vad gör man då? Vad gör man när man verkligen inte har en endaste liten hjärncell som vill göra det man lovat? Bajs.

.. Om du läser det här, så förlåt, men sanningen är bra att höra ibland!



Har en del att plugga idag. Både fred&konflikt, matte och geografi. Helt ärligt, har jag ingen lust till det heller. Men det är väl en sådan där sak man helt enkelt behöver tvinga sig till att göra oavsett. Någonting som behöver göras.

No, I cannot fill the void with what you're shoving on me.
If you don't know the truth, how can you say you know me?
If all this is wrong, I'll find out on my own.
So don't kill me inside, I'm trying to live!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0