When you speak, all of me get weak

Jag fick mitt mvg i kriminologi. I'm so fucking glad!

Sara, du frågade mig vad jag tyckte var mest negativt med mig själv. Här har du svaret:
Jag har en svaghet jag sällen erkänner - jag är allergisk mot allting som har med ensamhet att göra.
Ni som känner mig väl, lär ha märkt det. Ni andra också kanske, för den delen. Hur som helst, på grund av min otroligt stora rädsla till att bli lämnad just ensam är det ofta som jag blir otroligt ledsen och upprörd när jag förlorar någon som jag tycker om, på vilket sätt det än är som. Därav kan jag sitta och nämna en gammal förlust flera år efter att själva uppbrottet verkligen ägt rum. Det är min största svaghet.
En annan följd som det hela ger, är att jag har svårt att bli arg, eftersom att jag vet att bråk och dylikt ofta leder till seperation. Därför undviker jag alltid alla sortes konflikter så länge det går. Bra eller dåligt är ju upp till varav er att avdömma. Enligt mig är det ett negativt faktum att jag är så, för väldigt ofta när andra bara skulle skrika åt den dem är besviken på att han/hon är dum i huvudet, biter jag ihop och säger inte ett ljud. Jag låter kroppen bearbeta min frustration själv. Vilket bidrar till otroligt många kluvna känslor. Jag förstår inte varför jag är sådann, för ofta är det ju i själva verket jag som förlorar på det hela. - But hey, everyone can't be perfect.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0