Worthy to say

"Män är aldrig för upptagna för att skaffa sig det de vill ha - han vill bara inte ha dig"
Den meningen hade jag behövt så mycket för en liten tid sedan. Så mycket, säger jag bara.
Äntligen inser jag att våran väg vi valde verkligen var rätt. Det hade aldrig fungrat emellan oss.

Vill vända om meningen också, och rikta den till dig.
"Vänner är aldrig för upptagna för att behålla någonting de vill ha - hon vill bara inte ha dig"
-
Du bevisar mer och mer för varje dag nu för tiden att du inte är den vän du en gång utgav dig från att vara. Och jag är till och med glad att vi inte är lika nära länge, när jag inser att du faktiskt inte ens brydde dig om våran närhet som vänner, om du hade det hade du tagit tag i allting när du insåg att det började dvala. Och ja, jag vet att det alltid är två individers fel när deras vänskap faller, men i det här fallet försökte jag så intensivt jag kunde tills dess att jag gav upp. En vänskap utan respons är ingen vänskap att kämpa för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0