Yey

Imorse vaknade jag av att mamma kom in med frukost på sängen, inte illa, inte illa :)
Första lektionen, som jag för övrigt sitter på just nu har gått bra, ända tills nu. Jag orkar inte skriva mer på mitt pm. Har börjat ångra mitt skrivarval, men tycker att jag har skrivit för mycket för att ändra ämne. Antar att det bara är att bita ihop och skriva klart. Vet att jag ligger på mitt mvg just nu i alla fall, så för viktigt är det inte att jag lyckas nu. Ett vg räcker för att jag ska få högsta betyg. Life is perfect sometimes.

Har tyska efter det här, sedan är det sängen som väntas. Ska visserligen upp runt 2 igen och gå tillbaka till skolan för yttligare två lektioner, men det ska gå bra. En powernap kommer göra resten av dagen lite enklare.


Milla. Jag saknar och tänker på dig otroligt mycket. Jag vet att du kommer klara det här, och när du kommer hem, ska jag stå på arlanda med öppna armar. Hålla om dig och ge dig hela mitt hjärta. Du är min bästa vän, hunney!

Kommentarer
Postat av: Alex

I'll be back in rudbeck snart, så då får du allt ta och luncha med mig Mia :P

2007-11-05 @ 15:24:45
URL: http://aleqz.blogg.se
Postat av: Milla

Jag saknar dej mia, lyckligaste dagen nagonsin ar nar jag satter mej pa planet hem! :)

2007-11-05 @ 18:47:36
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0