..

En dag jag helst skulle sovit bort.
Hade planerat att åka och simma med Tessie och Mikaela efter att dem slutat skolan, men jag kände mig på tok för krasslig för det. Förkylningen och huvudvärken har vägrat släppa, trots att jag gick och la mig i god tid igår kväll. Men det vart inte så många sura miner över mitt beslut, eftersom att Tessie inte heller mådde så bra.
Så istället försökta jag få tag i Andreas för att träffas, men det visade sig att även den lilla filuren gått och blivit sjuk. Men bra var kanske det.. Har en hel del plugg att stå i tills imorgon, men hur kul är det på en skala att spendera sin lediga dag med bara massa skola?

Nej, usch.. Funderar på att ta mig en promenad, och bara gå av mig alla mina tankar och känslor. Känner mig inte särksilt glad idag. Varför orkar jag inte gå in på. Blogg.se är allt för offentligt för att jag ska berätta en sådan personlig och djup sak om mig och mitt liv.

Men ni får ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0