:)

Var inte alls på bra humör igår kväll, men som tur var har man vänner som står där för en, när man behöver dem. Så jag åkte in till stan runt 9 för att fika med Mikaela och Tessie på cafe Albert, och dem lyckades få mig på bättre humör. Tack flickor..

Idag när jag vaknade, fick jag snabbt besked om att min finaste Sofie inte heller mådde allt för bra, så jag tog första bästa buss till henne. Det är verkligen underbart att ha en vän som henne. Sedan dagisåren har vi alltid haft varandra, och så ska det förbli. Vissa vänskaper håller helt enkelt, för alltid. Eller hur, mitt hjärtegull?


  
(ni får ursäkta bildkvaliten, men det är svårt att hålla mobilen still när man skrattar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0