Återigen har jag jätte tråkigt. Här är resultatet:

Vad blir ditt namn baklänges:
Aim
Platt eller lockigt hår?
Hm, fluffigt?
Har en dröm gått i uppfyllelse:
Jo, jag har fått några av världens bästa vänner!
Vad har du för startsida på internet:
msn.se
Vem ringde du senast:
Theres L
Tycker du att sengångare är söta:
Jag vet faktiskt inte ens om jag vet hur dem ser ut :O
Har du haft vattenkoppor:
Ja, på min brors 10års dag. haha!
Har du någon gång testat karate:
Japp
Vilken mobilsingnal har du:
Family guy - can't touch this
Minimorötter eller pommes frites:

Pommes frites
Vad längtar du mest till just nu:
Höstlovet
Vilken tv-serie är bäst:
scrubs, eller family guy må jag nog säga
Kan du gå ner i spagat:
Har kunnat, ska träna upp det igen :)
Vad är du mest rädd för i hela världen:
Just nu, är det att förlora en viss person med en väldigt stor betydelse för mig.
Har du varit kär i en kändis:
Japp, Nalle Phu!
Läser du på baksidan av mjölkpaketen:
Ja, oftast faktiskt
Vad ska du döpa dina barn till:
Beror på hur den ser ut, men om det blir flicka så Saga eller Nikki
och om det är en pojke så, ehmn.. måste tänka :) Theodor är ursött iaf.
Sol eller snö:
Sol, men jag tycker att det ska vara snö ibland också!
Snyggaste läraren:
Oj. Helt ärligt? ingen jag har eller har haft är snygg, tragiskt nog.

Är du mörkrädd:
Ja, men inte alltid
Ljust eller mörkt när du ska sova:
Kolsvart!
Godaste drickan till frukost:
Beror på, juice eller mjölk
Duscha eller bada:
Duscha
Kan du ditt mobilnr utantill:
Japp, ingen svår bedrift ;)
Sjunger du på toan:
Det sker nog oftare än normalt, tyvärr. haha!
Är du höjdrädd:
Nej
Vilket land vill du åka till:
Just nu något riktigt varmnt land
Vad var det senaste som fick dig att skratta:
Tonic, min ena misse, som vägrade låta mig vara när jag tränade, och gång på gång hoppade upp på min mage när jag låg och gjorde situps. Mycket irriterande men endå gulligt.
Vad tänker du göra nu:
Borde plugga.. och ja, jag ska bannemig plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0