Att inte ha något att skriva om.


Vilka är ditt favoritpar skor?
Måste nog vara mina gråapumps, eller mina svarta ballerina
Vad gör du?Kom precis hem från skolan, ska snart hoppa i duschen och göra mig iordning
Fest eller slacking? Fest, (ursäkta mig, men vad är slacking? :$)
Är du stolt över ditt liv? Kunde ha varit mer stolt, men stolt är jag nog i vilket fall.
Vilken låt lyssnade du på senast? Now or never - Dope
Vilken stad vill du åka till i skrivande stund? Oj, svårt. Någon varm, i alla fall.
Tittar du mycket på tv? Mest sitter jag nog vi datorn, men tv:n får nog sin tid med.
Har du varit med i lokaltidningen? Yes, ett par gånger faktiskt.
Vad kostar det du har på dig? Haha oj, är det meningen att man ska veta sådant?
Vad gör du när du inte kan sova?
Smsar med någon sötsak, tills ögonlocker far igen.
Vad gör du om ett år? Sista året på gymnasiet.
Brukar du läsa horoskop? Brukar de stämma? Så fort jag har en tidnings till hands så. Och ofta stämmer en del, men kanske inte allt, och det beror helt på från gång till gång.
Bästa fikat? Smoothie eller kladdkaka (kanske inte tillsammans, dock)
Det dyraste du äger? Oj, ingen aning. I mina ögon är mina vänner det dyrbaraste jag har.
Favoritmånad? Vet faktiskt inte
Favoritdag? Lördag
Choklad eller vanilj?
Om det menas på glass-sorter, så vanilj. Men choklad i ren allmänhet är bäst!

Kommentarer
Postat av: Milla

älskling, slackin är typ som att banga.. :)
Thihi saknar dig!!!

2007-10-04 @ 04:49:16
URL: http://millizans.blogg.se
Postat av: Anonym

Eller som att slöa ungefär. Softa typ. :)

2007-10-04 @ 22:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0