Att inte orka någonting.

Gav mig an att få ut en del av min ilska, men mjuknande för dina varma ord. Dem tinade upp all is du skapat inom mig, och skapade översvämningar i mina ögon. Jag orkar inte en sak till. Jag gör det verkligen inte.

Av ett x antal anledningar klarade jag inte av att somna igår natt. Jag låg vaken i min säng, tills dygt en timme innan larmet skulle slå igång och det var dags att möta en ny morgondag med plugg. Resultatet blev inte alls för lyckat. Jag kom inte upp ur sängen fören en 10 minuter innan bussen skulle gå, så det vart att snabbt hoppa i kläderna och springa ner till busshållplatsen, för att på en gång sätta mig in i dagens första prov. Samhälle B (fred och konfikt). Provet var inte alls så som jag tänkt mig, vilket bidrog till att jag pluggat på en hel del onödiga grejer, och missat en del viktiga. Precis som vanligt med andra ord.
Resten av dagen flöt på bra, fram tills sista lektionen, och kriminologi provet. Återigen otur. Inget jag trodde skulle vara med, var med. Inga frågor fanns att besvara, vilket i sig gjorde att jag virrade bort mig i mina egna tankar och funderingar om vad som var viktigt att få me. Det vi fick att gå efter var 2 artiklar. Med hjälp av dem skulle vi sedan analysera om varför brottsligheten ökat i New orleans, och även motivera till varför vi ansåg det vara så. Jag såg misnt tusen kopplingar, till i stort sätt alla teorier, men med en stunds fundering valde jag ut en som i huvudsak fick representera dem andra. Om det var heltokigt av mig vet jag inte förän provresultatet ligger i min hand. Vi får helt enkelt hoppas på det bästa.

Vill, innan jag avslutar detta inlägg skriva ett tack till Therese Hamberg, för att hon verkligen orkade stå ut med mig igår kväll. Jag uppskattar verkligen att jag har dig. Du är en, på flera miljoner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0