Blö!

Jag fick nog världens roligaste mail av min mentor nyss.

"Jag har märkt att du väldigt sällan kommer på våra mentorstider. Jag anser att det är ett tecken på att du inte bryr dig om vad jag har att säga. Du har varit med på totalt 1 mentorstid." Jasså, det säger du?

Ofta jag bryr mig om att höra vad en lärare jag inte har i ett enda ämne har att säga mig, 15min i veckan?
No dude!

.. och inte nog med det, sedan ska man ha utvecklingssamtal med denna mentor man fått, som då ska sitta och berätta hur man är, och ligger till.. och varje gång jag suttit på dem där dumma utvecklignssamtalen frågar jag mig själv:
Hur kan HON veta som aldrig ens sett röken av mig i skolan?
"Du är mycket, duktig mia"
JAHA, nemen vad trevligt att du vet det. Jag som alltid undrat.
"något du undrar över, förövrigt mia?"
Ja, VEM fan är du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0