HippiDippi

Imorgon kommer byggarbetarna hem till oss, vilket betyder kaos!
Resultatet blir nog prima, men att stå ut med dem hela helgen, är inte lika mysigt.
Jaja, jag ska inte klaga. Golvet måste bytas, antar jag.

På grund av det har jag i alla fall bestämnt mig för att stanna i skolan på lunchen imorgon.
Det blir 3dje gången gillt den här perioden som jag äter i matsalen. haha, som det kan gå..

Måste återigen bara säga att jag är överglad att jag har dig, snigel
Du gör mig verkligen så otroligt glad, att jag inte ens kan förklara det !

Kommentarer
Postat av: Milla

e snigeln andreas? :D

2007-10-19 @ 06:35:49
Postat av: Mia

Faktiskt inte gumman ;)

2007-10-22 @ 12:14:04
URL: http://myrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0