Idol och min far!

Jag funderar helt ärligt på att smyganmäla min kära pappa till idol nästa år.
Vill ni veta varför? Nämligen..

När man kollar på idol hemma i min tv-soffa i vardagsrummet,
verken hör man eller kan man koncentrar sig på självaste framföraren.
Min pappa sitter nämligen och gormar ut låtarna, allt vad han kan.
(oj, ursäkta, gormar är nog underdrift) Han skrikgsjunger.

Inte nog med det, när det sedan är juryn's tur att berätta hur artisen i fråga presterat,
då ger pappa sin åsikt, så högt och intensivt, att man inte hör deras.

Sen vänder han sig mot mig och mamma och säger:
Visst var det grymt?

Jadu pappa, kanske är det något vi hade kunnat svara på OM vi fått höra
Nej, nu låter jag elak, men det är inte alls menat. You rock daddy!

Men nu måste jag bannemig skärpa mig, Tina väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0