Igår / idag

Igår kväll spenderades till en början hemma hos Tussi, med Mikaela. Tillsammans sjöng vi singstar med hennes mamma och plastpappa, och skvallrade om livet i allmänhet. Sedan, runt 11(?), fick vi plötsligt ett erbjudande att åka till en krog i hammarby sjöstad. Dit for vi, och tillbringade resten av våran kväll.
Runt 2-3 bestämde sig jag och Mikaela för att fatta riktning hem, så vi tog sällskap till gullmarsplan där våra vägar  sedan skiljdes åt. Jag var lite nervös över att behöva stå och vänta på nattbussen ensam i tcentralen, men jag hade tur och träffade på Martin. Han vart min natthjälte!

Så vad har jag gjort idag? Jag tvingade upp mig ur sängen redan runt 11, och gick upp för att göra mig iordning. Jag och mamma åkte en runda till kista för att inkassera lite saker. Hon hittade en hel del, men jag ingenting. Fick min medecin i alla fall, något att ehmn... glädjas åt?
Jag har fixat till mig i håret nu också. Klippt och tagit bort utväxten. Det vart dock nästan ingen skillnad alls.. Haha. Men jag är nöjd hur som helst. Man måste inte alltid ändra på utséendet bara för man klipper sig.

Snart är det dags att återigen börja fixa iordning sig, för kvällens resterande planer. Troligtvis blir det fest i sundbyberg, om det skiter sig har vi reservfester i både solna, sollentuna och danderyd. Inte illa. Något säger mig att den här kvällen kommer sluta bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0