Igår

Jag, Bk och Tom satte fart emot rissne runt 9-10 på kvällen igår, för att mötas av en liten söt lokal med inte allt för mycket folk. Här skulle nattens fest äga rum. Trodde vi ja! Runt 12 vart vi alla utkastade av en anledning jag själv inte ens riktigt vet om. Mikaela och Erika, som vi fick sällskap av i rissne bestämde sig då att sätta riktning emot nacka. Något som inte gick för våran del, eftersom inte pojkarna kunde följa med då. Så jag bestämde mig för att åka hem till mig med dem. Vi hade scream-maraton, och pratade strunt om livet i allmänhet. Det var faktiskt mysigt, trots allt :)

Aja, nu måste jag sluta skriva och börja fixa mig för kvällens planer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0