Igår/idag

Igår åkte jag hem till Andreas direkt efter skolan. Någon bullbakning som vi egentligen planerat in, blev inte av eftersom att han håller på att bygga om i sitt kök. Men vi köpte oss iallafall en påse gifflar på ica, för att fira kanelbullen's dag. Dem sitter aldrig fel i kistan.
Den resterande kvällen ägnade vi framför två olika filmer, en av dem var Happy feet. Riktigt söt film fakiskt.

Runt klockan 11, satte jag mig  sedan på bussen i riktning mot tessie, eftersom jag lovat henne att hålla henne sällskap under natten. Vi pratade massa strunt, fikade och kollade på gossip girl. När vi sedan vaknade klockan 12 hemma hos henne imorse, beslutade jag mig, busigt nog för att hoppa över min skoldag. Men det spelade inte så stor roll, jag missade bara 2 lektioner. SvC och Tyska. Ingenting att gråta över.

Ikväll är mina planer en aning luddiga. Men om pojkvännen min's spelkväll tar slut i någorlunda tid har han sagt att han ska komma över. Annars blir det nog en sväng ner till Tina, som ringde mig för en liten stund sedan, överlycklig över att vara ensam hemma hela helgen. Ja, vem vet, kanske hinner jag med både ock.

Aja, dags att sluta svamla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0