Min dag

Jag vaknade av att Milla ringde mig imorse. Och märkte redan i första steget upp från sängen att det skulle bli en jobbig dag. Ögonen rinner som om jag vore född som en regnskog. Så jag plågade mig igenom hela skoldagen, bestående av tyskalektion och svenska analysargumentsprov. Jag hann inte ens klart.. men men, hoppas på att få vg iallafall.

Imorgon ska jag in till stan efter skolan för att äta sushi och gå på bio med tessie, mickis mfl. Ska faktiskt bli riktigt mysigt. Jag får hoppas på att jag mår bättre tills dess.

1 månad med Andreas idag!

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha, jo ja horde hur du madde.
Grattis pa manadsdan alskling!

2007-10-18 @ 00:29:27
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0