Skola

image249

Jag behöver en paus. Hjärnan är överhettad, och vägrar lyga tillsägnelser.
Måste egentligen sitta och fixa iordning inför morgondagens argumentanalysprov i svenskaC, men det går bara inte. Nog för att det inte är så svårt egentligen, men det kräver hjärnkoncentration. Något som jag bara inte lyckas med idag. Inga tankar stannar på det ämnet dem borde, dem bara flyger iväg.

Förutom svenskan, borde jag plugga matte inför fredagens prov, samt skriva ett x antal dikter inför Litterär gestalning på torsdag. Men hur ska man kunna skriva dikter utan hjärna och tankar som står still? Och hur ska man klara av att ens öppna en mattebok utan att somna, om man redan innan känner sig så trött att ögonlocken bara åker igen? Suck...

Skolan dödar mig just nu. Nästa vecka har jag 3 prov till. Borde det inte räcka med dem 4 jag haft/ska ha den här veckan? BAH.. Lärare måste minsann njuta av att se oss små barn lida om dagarna. Ett prov till och jag ska personligen halshugga den nissen som bestämmer när proven ska äga rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0