Tack till en vän

image182
"I never thought that you'd fade away
But all good things must come to an end
I have to close the book on this tragedy
I feel like I've lost a part of me"


När min bägare rann över igår natt, ringde jag Mikaela, som befann sig hemma hos Annie. Men när hon hörde att en vän var i nöd, satte hon sig på första bästa pendel och åkte till mig. Hur ska man kunna säga ett tillräckligt stort tack för en sådan handling? Jag uppskattade det till tusen, och det var tackvare henne som jag verkligen kunde slappna av under natten. Tårarna upphörde och jag visste att allting skulle ordna sig till slut. Så länge man har vänner, har man allt, så enkelt är det.
Tack för allt, Mikaela. Du är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0