The day!

Var ledig från skolan idag, så passade på att sova ut.
Men runt halv två vaknade jag, och satte mig vid datorn för att göra klart mitt kriminologi-arbete som skulle in senast idag.

Efter det vart det en snabbdusch, och en sväng in mot stan. Det var tänkt att jag och Andreas skulle ta en promenad. När vi såg att det regnade vart vi besvikna, men det hindrade oss inte. Vi gick runt i regnet ett bra tag, och tillslut kom vi fram till våran bestämnda destination - Buttericks. Jag är verkligen glad för att du är lika barnslig som jag, sötnos. Det gör allting så mycket roligare.
När vi sedan kikat klart där inne, vandrade vi bort mot donken och slängde i oss massa skräpmat. Det var vi minst sagt värda, efter våran promenad i spöregn.

Det finns ingenting jag önskar mig mer än din välfärd.
Jag håller alla tummar, tår och hårstrån jag har för dig på Tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0