Yey.

image266

Igår kväll, runt 9-10 på kvällen kom jag fram till att jag var en riktig latmask. Jag har inte unnat mig en enda träning på hur länge som helst - något som jag bestämde mig för att ändra på sturt. Så det vart bara att hoppa i träningskläderna och sätta igång. Kan stolt medela att jag utförde 25*4 sittups, armhävningar och precis alla andra styrkeövningar jag kunde komma på. Sedan satte jag på mig skorna och sprang fram och tillbaka till sollentuna tågstation. För er som inte vet vad jag bor, tar det kanske en 20minuter med buss, och kanske i vanliga fall 1 timme att gå. Riktigt hurtigt, må jag säga.

Samma omgång ska jag ställa mig i idag med, duktigt nog, efter att jag pluggat klart inför morgondagens kriminologiprov. Ja, nu bannemig ska jag börja skärpa mig igen.
Det enda negativa är den enorma träningsvärken. Böh, jag minns inte att det kunde göra så ont dagen efter.
Men hey, ska man vara fin får man lida pin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0