<3

Jag har en vän som jag vill ge lite extra uppmärksamhet just nu, och inte vilken vän som helst, utan en speciell sådann. En som betyder väldigt mycket för mig och som jag verkligen, verkligen vill ha kvar i mitt liv för många år framöver. Kan ni gissa vem jag pratar om? Nehe, inte.. Låt mig berätta vem hon är.

Jag träffade henne för första gången, när jag staplade mig in i ett rum fyllt med människor. Ett klassrum var det. Jag var den sista att anlenda. (något som är väldigt typiskt mig). Vi sa ingenting till varandra. Jag och hon, nej inte ett ljud. Men efter en liten stund fick vi som uppgift av våran nya mentor att fråga ut våra bänkgrannar, tills vi funnit 3 sammanträffningar. När det sedan vart dags att presentera vad grupperna kommit fram till, var en tjej långt fram i klassrummet snabb på att sträcka upp handen och förmedla vad hennes grupp-resultat blivit. "Alla vi är födda i Finland", sa flickan och log som om det inte fanns något bättre sammanträffande i hela världen. Hon var söt hon, Finnländaren. Finnländaren vars namn visade sig vara Milla. Milla Koskell.

Idag, drygt ett år efter det mötet. Eller nej ursäkta, lite mer, ett år och nästan 4månader senare, har jag och Finnländaren så många delade skratt, tårar och minnen ihop att hon är en av dem som håller mitt hjärta varmt när vindarna blåser. Hon är en av dem som satt starkast avtryck i mitt liv och som har påverkat mig mest. Ja, hon har blivit min bästa vän, den sötaste flickan jag känner till på våran planet.

Vet ni varför jag vill påpeka det här just idag? Det finns två anledningar, nämligen:
1. Jag har varit utan henne i 1 månad nu på söndag, och jag saknar henne mer än jag vågar berätta.
2. Imorgon, den 30 september fyller hon 17år, och det om något är värt att benämnas!

Så ja, Milla.. Jag önskar dig alla lyckoönskningar som finns. Jag hoppas med hela mitt hjärta att du har det bra borta i usa och att du får möjligheten att fira din födelsedag helt oändligt mycket, för det är du om någon värd.

Jag älskar dig, min sötnosigaste finnländare!
och jag kan inte längta mer tills den dagen jag får se dig igen.

image239

Kommentarer
Postat av: Milla

Aaaawww alskling! Du ar det basta som finns!!! :) JAG ALSKAR DIG!

2007-09-30 @ 03:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0