A day of my life.

Så var den sista heldagen med Milla slut. Imorgon, klockan 08.30 ska vi befinna oss på arlanda, hon, jag och Calle för att sedan inte få återse varandra på en evighet. Mamma har dock lovat att bekosta en resa till usa för mig, om Milla får en bra familj, som går med på att jag kommer och hälsar på en vecka. Så det är vad jag håller tummarna för just nu. För helt ärligt, känns det verkligen underligt att ha kunskapen om att inte få se sin bästa vän på ett år. Det har aldrig varit något jag har räknat med.

Milla, du ska veta en sak. Du kommer aldrig någonsin förlora mig.
Den dagen du kommer hem ska jag möta upp dig med världens största léende. Jag älskar dig!

Jaja. Idag införskaffade jag mig ett par nya jeans. Ett par svarta, med vita sömmar ifrån nudie. Ett märke som jag alltid underskattat, så ja, det är förvånadsvärt egentligen. Men jag är nöjd, det är jag verkligen. Jag kammade dessutom hem dem för halva priset, dvs. 599kr. Inte illa, inte illa..

Vad har vi mer gjort under våran sista dag tillsammans? Jo, vi har sovit, packat, städat, skrattat, haft en lyckad shoppingrunda, en fiktur, en avskedsmiddag, och ja.. en otroligt knasig resa hem. Så tack, Milla, Tack för en underbar dag.

När jag sedan kom hem från kista och Milla, hade mamma precis åkt för att hämta bror min på arlanda. Som har befunnit sig på Grekland en period. Så nu är vi alla fyra familjemedlemmar hemma igen, för första gången på riktigt länge.
Något som dock hann hända under tiden mamma for iväg, var att älskade lilla Gin råkade hoppa rakt in i ett levande ljus, och tyvärr, olyckligtvis råkade få en bit av sin päls uppbränd. Men ingen skada blev skedd, och elden hann som tur var aldrig bränna honom på huden, utan endast topparna av pälsen. Tur i oturen kan man nog påstå. Stackars min lilla trollunge.

Aja, ska nog kila iväg från datorn ett tag..
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0