Dagen

Efter skolan idag, åkte jag och mamma till vetrinären för att ge sötnosarna sina sista vaccinationer. Dem var faktiskt riktigt lustiga i vänterummet idag, minsann. När den stora vovven kom in genom dörren, som till och med jag och mamma reagerade på gick Gin  bestämnt emot den, och fräste som om han skulle skrämma bort den rakarn. Han lyckades tyvärr inte som ni kanske förstod. Och jag var snabb på att dra in honom emot mig igen. Men att min sötkorv är ett litet busfrö är svårt att undgå.

Efter vetrinär-besöket skyndade jag mig sedan hem för att slänga på mig nya kläder och bege mig in till stan, där min finaste pojkvän väntade på mig. Vi åt, och roade oss sedan genom att ta en promenad igenom gamla stan. Riktigt mysigt faktiskt. Det uppskattades mycket.

När jag sedan kom innanför dörren var det skolarbete som gällde. Har tal i svenska C imorgon. BLÖ. Jag tycker verkligen inte om att stå framför en hel grupp att prata, så nu får ni hålla tummarna åt mig imorgon. Skulle behöva ett bra betyg.
Efter skolan imorgon ska jag sedan in till stan med Tessie och Charlotte för att leta reda på en present åt våran trollunge, Mickis som råkar fylla 17 nu på lördag. Mickis är dock redan söt som sjutton ska ni veta!

Aja, dags att runda av.. återigen hittade jag en anledning att pausa mitt pluggande.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

aaw, jag är jätte söt!:D

2007-09-28 @ 00:13:03
URL: http://miiny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0