Hallelulijaah!

På vägen hem från skolan idag, mötte jag på Sanna, så vi tog sällskap hem till mig för att baka chokladbollar. Det var faktiskt ett bra tag sedan jag åt det nu, så det var riktigt gott. Särskillt med vårat specialrecept.
Efter ungefär en timme kom Alex H hit, för att hjälpa oss äta upp bollarna (vilket egentligen inte skulle behövas). När Sanna sedan vandrat hemmåt dök Alex.W även upp. Han och Alex H skulle aggera hjälpassistenster åt mig med min matte. Men det visade sig att dem inte kunde något mer än mig. Haha, som det kan gå.. Och dem ska kalla sig naturare. Pojkar små, pojkar små. Det är min enda kommentar.

Runt klockan 7 sedan satte jag mig av mot bussen, för att åka in till stan och fika med Tessie H. Vi vandrade bort mot expresso-House, vid stureplan och satt där och smaskade en stund, innan vi bestämnde oss för att inhandla lite godis, och gå en liten promenix. Vi hamnde på någon kull-liknande plats. Vad den hette får ni fråga henne om, för jag och namn går inte riktigt så bra ihop. Men mysigt var det i alla fall, om man bortser från vår oinbjudna kompis, herr. Råtta. Men nu ska vi inte vara negativa, råttan biverkade så att jag fick se Tessie dansa på en parkbänk. Det är ingen vanlig syn, eller oj, nu tar jag nog tillbaka det där. Med Tessie är allt en vanlig syn.. Och kom ihåg, även stenödlor, kan vara livsfarliga. Sötkorven.

Imorgon ska jag ha över några vänner och äta och skratta gott. Det ska bli trevligt minsann.
Men men, Allt för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0