Jag har inget liv idag, japp!

1. sätt din musik på blanda
2. klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. använd sångtiteln som svar på frågan


1. Hur mår du idag?
"The cowboy in me"

2. kommer du komma långt i livet?
"Jam Stew"

3. Hur ser dina vänner dig?
"I don't even know your name"

4. kommer du att gifta dig?
"A fool such as I"

5. Vad e ditt livs themesong?
"A martyr for my love for you"

6. Hur är din livshistoria?
"Miracle man"

7. Hur går det i skolan för dig?
"Vi är en"

8. Hur kan du komma framåt i livet?
"Kyle took a bullet for me"

9. Hur kommer imorgon vara?
"The bad touch"

10. Vad är de bästa med dina vänner?
"White shadows"

11. Hur blir nästa vecka?
"Rich girl"

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
"Börja om från början"

13. Vilket är ditt motto?
"Alla e desperata"

14. Hur är ditt liv?
"The scientist"

15. Vilken låt ska spelas på ditt bröllop?
"Me and you"

16. Hur ser världen på dig?
"How could an angel break my heart"

17. kommer du ha ett lyckligt liv?
"The least you can do"

18. Vad tycker dina vänner om dig?
"Timons Hulahula"

19. Vilken låt beskriver den du älskar?
"cold day in hell"

20. Brukar folk fantisera om dig i hemlighet?
"daysleeper"

21. Vad är några tips till mig?
"Good riddance"

22. Hur kommer jag att bli igenkänd?
"It's beginnig to get to me"

23. Vilken är min danslåt?
"Time after time"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0