"Till dig, och ingen annan", och meningslöst bubbel

Det här är till dig, och ingen annan. Och du vet vem du är.
Jag har svårt att formulera mig. Jag vill inte förklara för mycket, vill inte råka säga något jag kommer ta tillbaka. Jag vill säga det för att mena det, och för att kunna stå för det. Jag vill säga det för att beröra dig, för att du ska förstå. Fast kanske gör du det, utan mina dumma ord? Kanske vet du hur mycket jag uppskattar allt? Varenda sak du säger och gör. Men det här är bara för att ge dig bekräftelse, för att övertyga dig. För jag tycker verkligen att du är en jätte bra person. Och hur jag än går i livet, så slutar alla mina drömmar hos dig varenda eviga natt. Jag vill att du ska veta det.


- Är hemma på min 3 timmars lunch och har nyss sovit en stund, gullat med katterna och slängt i mig en Gorbys pirog. (Finns det någon bättre snabbmat?) Ska snart kolla efter några skolböcker och gå tillbaka. För jag ska stolt berätta för er, läsare, att jag faktiskt börjat motionera nu. Jag går hem och till skolan. Går till affären. Går till stationen. Ja, jag går helt enkelt alla dem sträckor som är rimliga att gå. Och även fast det kanske låter som en liten bedrift, tycker jag att det är bra gjort för att vara lilla lata jag.

Imorgon ska jag repa i väsby. Vi får se hur det går. Som jag har hört är vi inte längre samma gäng som repar ihop, pga en hel olika orsaker. Så vem vet, om det är som jag misstänker kanske det är dags att kolla efter ett nytt band att spela med?

Kommentarer
Postat av: Annie

Ska du gå till Väsby då också? :P ;)

2007-09-03 @ 17:40:54
URL: http://www.freewebs.com/annie90/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0