"Vad lyssnar du på för musik?"

.. Hur många gånger har man inte fått den frågan och behövet komma på någon bra genre att pressa ut? Det måste vara miljoner gånger, men ofta säger man ju faktiskt bara någon man gillar. För inte tror jag att alla ens favorit artister/band sjunger inom samma genregrupp. Så är det i alla fall inte för mig. Så nu har jag bestämnt mig för att skriva ner några sköna band/artister, som ligger mig varmt om hjärtat. Och vet ni vad? Det är plockat från nästan alla olika genrar.

Soul Asylum, Chris Daughrty, Poison, Ozzy Osbourne (även black sabbath), Rascal Flatts, Breaking Benjamin, Phil Vassar, Yes, Emerson Drive, Takida, Goo goo dolls, Kizz, Craig Morgan, Smurfarna, The white stripes, Dope, Richard Marx, Phil Collins, Nickelback, Kent, Oasis, Beach boys, Brian May, My chemical romance, Guns n' Roses, Hammerfall, Dave Stewart, Keith Urban, Hellogoodbye, Fall out boys, Nirvana Counting Crows, VA, Timo Räisinen, Bullet for my valentine, Brad Paisley, Christina Augilera,Travis Tritt, The knife, Lars Winnerbäck..

Med många mer. (detta är bara smakrprov)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0