En dag likt ingen annan (?)

Nu ska ni få höra en liten historia, käre läsare, och det är inte vilken historia som helst, utan det är historian om min trevliga dag. Inte så pjåkig va? Nej, jag visste väl det. Så, vart ska jag börja? Låt se...

Jag var ute och dansade idag, i ren glädje ...


Men så fick jag en idé. Om man ändå inte skulle göra något busigt. Jo, bannemig. Det skulle jag, men vad fanns att göra? Inbrott? Ja, det lät finnemangen, så jag klättrade upp på det farliga staketet...


Detta gott folk var inte riskfritt, för vad hände då? Jo, polisen kom och satte mig bakom lås och bomm...


Inte nog med det här... Folket på fängelset hade massa loppor som dem kastade av sig på mig. Så efter ett par timmar kunde jag inte göra något annat än att stå och klia på mig själv likt en gorilla från 1957...


Det var inte kul ska ni veta, men nej. Där får min fina saga sluta för idag... men låt den olidlig spänning stanna kvar i luften, för fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Milla

hahaha, klockren, alskling!

2008-04-16 @ 23:25:16
URL: http://millizans.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är för underbar :D hahahahhahahahhaha

2008-04-16 @ 23:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0