It all depends on you, my dear.

Torsdagens kvällsplaner ändrades drastiskt på jobbet. Tanken var den att jag skulle hem och plugga till fredagens demografi-semenarium, men icke. Några av mina arbetskollegor drog med mig till krogen och det blev en stadig runda med mycket djupa avslöjanden istället. Trevligt var det och jag ångrar verkligen inte att jag följde med. 

Dagen efter så sade huvudet hejdå och satte av på en resa långt bort från denna världshistoria, så att gå till skolan. Nej, det känndes inte som en bra idé. Det blev att hoppa över mitt semenarium och att sova ut istället. Sedan tog jag mig en runda till jobbet. Om det var bra eller inte, det vet jag faktiskt inte.

På kvällen kom min finaste pauline över och vi spenderade kvällen med massa chips och mysprat. Det var precis vad jag behövde. Du är så himla bra, Pauline. Så himla bra. Glöm aldrig det.

image878
(där var vi små, hjärtat, men ack så söta ändå)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Tack detsamma hjärtat :)

2008-04-20 @ 16:28:26
URL: http://paulinechristine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0