My mind is dangerous

image877

Hur bar du dig åt för att skriva alla dessa odysser i min själ? Och hur lyckades du signera ditt verk så otroligt djupt? Jag letar febrilt efter ett svar, men alla påståenden gör mig bara allt mer svag. Jag minns ju den tiden du såg rakt på mig och viskade ord som att jag var så fin. Så fin att ingen varit finare förut. Vart är den tiden nu? Och vart är du? Ja, vart gömmer du dig idag? Jag har letat så, men aldrig hittat tillbaks till dit vi var.

Nej, för du är borta nu.
och sakta fäller jag tår efter tår.

Var jag aldrig så fin?

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-05-02 @ 16:21:38
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0