När ska vi dra linjer, du och jag?

Jag och min vackraste Pauline möttes upp hemma hos mig för att pudra näsan och dricka lite öl igår kväll. När vi sedan blivit helt oemotståndliga började vi vår vandring ner till duvslaget som faktiskt var våran slutdestination för natten. Timmar nästan sprang iväg likt minuter någon annanstans och natten omdanades till något helt magiskt. Pingisbollar trollades fram bakom människors öron och mannen i den vita tröjan trollade bort enkronor mitt framför ögonen på en annan. Det var nästan så att man trodde att man hamnat hemma hos självaste Tobbe trollkarl. Det hade vi dock inte. Det var bara alkoholen som busade i våra kroppar, säger dem. Jag klagar då inte. Den där alkohol var underbar att ha och göra med.

Inatt blir det återigen sena timmar. Sena timmar med vackraste Pauline, Karro, Simon, Sebbe och alla dem andra sötnosarna. Det är dags att fira Pj. Pj som har förvandlats till en vuxenfis. Det är inte illa det. (och nej, idag ska jag inte ge bort ett mjölkpaket med fel namn på, sådanna presnter är för fina).


Att vara nykter är överskattat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0