Snodde en lista i brist på fantasi

image817

Lovar du att vara ärlig?:

Japp!
Du heter: Mia
Smeknamn: Helt ärligt så har jag nog inget riktigt smeknamn, eller räknas sötnos?
Låt just nu: Judas priest - Angel

Om du röker: Jo, jag gör ju det.
Beroende av: Mina vänner och min familj. Jag hade inte kunnat gå ett steg utan dem.

Favoritkaraktär(er) i bok: Oj.. ingen aning.

Vem behöver du mest just nu: Det var en väldigt svår fråga. Jag behöver någon som kan hålla om mig och göra mig glad innan det är dags att springa till jobbet. Kanske Pauline. Hann ju inte krama henne hej då igår.
Vad tror folk om dig:  Hm, att jag är annorlunda?
Stämmer det:  Hell yes!

Vad får du oftast komplimanger för: Oftast är det nog för mitt hår eller mina ögonfransar.
Vad säger du för att imponera på någon: Oj, de är nog inte något speciellt.. Försöker nog mest vara mig själv. Det håller längst i långa loppet.

Hur imponerar man på dig: Med engagemang, humor och lättsamhet.
Brukar du skratta för dig själv? Jag skrattar alltid, med som utan någon.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Hej hjärtat. Hur är det? Puss"

Vilken är din favoritmålning?: Konst är inte min grej. Jag har dock alltid varit helt förtrollad av en tavla vi har på landet. En liten kille som gråter.

Vart bor du: Sollentuna
Trivs du där: Absolut!
Äger du några converse: Nej!
Festar du mycket: Jag tror bloggen kan tala för sig själv på det, men jo det gör jag.
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk mot något: Avundsjuka
Har du haft sex idag: Nope!
Nästa mål i ditt liv: Lyckas sälja på jobbet idag!
Hur svarar du i mobilen: Oftast "mia" kort och gott.
Vem ringde du senast: Pauline
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hur gick det igår? Kom du hem bra? m.m.
Antal sömntimmar inatt: Oj.. ingen aning. Somnade sent, vaknade sent. Lagom mycket timmar.
Sov du ensam: Nej, det var evigheter sedan jag gjorde. Tonic sover alltid bredvid mig.
Tycker du om din pappa: Såklart jag gör. Utan tvekan.
Brukar du komma i tid: Oftast inte.. haha..
När mår du bra: Omkring mina vänner, eller i sällskap av någon trevlig prick.
När blev du fotad senast: Igår kväll, av Claes.
Vanligaste färg dina kläder: Svart tror jag nog.
Vad tycker du om fötter: Ingenting jag tycker om, inte.

Är du aktiv i skolan: Dugligt. Det enda ämnet jag inte går ihop med är geografi, men sådant är livet.
Vem/vilka saknar du just nu: BK, jag har inte pratat med honom på evigheter känns det som. Kanske ska man slå en pling till den filuren på vägen till jobbet? Ja, vi får se... Någon annan jag saknar, så där tok mycket, är Josh. Det finns ingen annan jag hellre skulle träffa just nu.


Kommentarer
Postat av: Milla

mäh, du saknar inte mig :( ;P

2008-04-14 @ 20:47:20
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0