Baby, you're my better half

Jag kom hem från min vackraste Therese för en liten stund sedan. Vi ägnade hela våran lördagkväll åt sällskapspel, träning och tv3-film. Det var faktiskt precis vad jag behövde. Äntligen kan jag säga att jag har varit nykter en hel helg. Det var många månader sedan sist vill jag lova. Och antagligen var det också den enda helgen på väldigt länge. Nästa helg vankas det nämligen party på både fredag och lördag, men man är faktiskt bara ung en gång. Så man får väll passa på så länge man kan och orkar med det. Dessutom är det faktiskt väldigt kul att dansa omkring som en tok och träffa på massa människor som man annars aldrig skulle få möjligheten att prata med.

Nej. Nu ska jag snart ut och övningsköra med min pappa, sedan blir det en sväng förbi kyrkogården och sedan till sist hem till min mormor på middag. Jag är lite spänd över den andra destinationen. Jag vet hur det kommer att kännas efteråt. Jag vet hur jag kommer att må, men jag antar att jag måste ta och vänja mig snart. Du kommer ju trotsallt att bo där för alltid nu. Det är bara det att jag verkligen önskar att du kunde få flytta hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0