I wanna hold you high and steal your pain away

"Cause I'm broken when I'm lonesome
And I don't feel right when you're gone away"


Jag hade nästan glömt bort hur jobbigt det var att befinna sig i skolan från klockan tjugo över åtta till klockan fyra. Huvudet var på väg att ramla av flera gånger under dagen. Det är helt sjukt, och ändå hade jag bara tre lektioner. Det här kommer bli tufft, även fast att mitt shema är rätt soft.

Ikväll ska jag vila upp mig. Det blir helt enkelt en riktig soffdag. Pappa och jag köpte en varsin bakelse till oss och den övriga familjen, så det blir att mysa upp sig i vardagsrummet med den och en riktigt dålig rulle skulle jag misstänka. Jag orkar faktiskt ingenting annat idag. Imorgon är det trotsallt fredag och då tänker jag inte vara trött. Nepps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0