Jag är smartare än ni tror!

För ungefär trettiosju-hundra år sedan bad jag min käre mor att köpa hem silvershampoo åt mig.
Idag kom hon hem med det, men inte alls från någon fansy frisör-salong som jag fantiserat om.
Nej, icke. En billig från ica vart det.

Jag tror faktiskt att den är bra, och baksidans text påpekar ungefär detsamma. Det står nämligen:
 "vähentää ympäristön aiheuttamia matta- ja metallisävyjä"

Nåja, finska kan jag inte ett ord av, men det lät så bra i munnen på mig när jag satt på toaletten och försökte bajsa, så jag kunde inte tro annat.


(Nu efterlyser jag en finsk som kan berätta för mig att min teori-stämmer.
Ni får ingenting betalt, men mitt sällskap är ganska så fint ändå. Jag lovar er.)

Kommentarer
Postat av: Milla

det betyder typ att den förhindrar håret från att bli gult, fast det e uttryckt på ett heeelt annat sätt, hah. :P

2008-08-25 @ 23:52:02
URL: http://millizans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0