Jag kan skjuta hårt och vasst i mina blåa sockiplast


Min dator mår bra nu.
Den har nämligen blivit helt omformaterad av tjorvas.

Jag bad honom även att fixa ner lite bra musik på den.
Givetvis uttalde han sig och började ladda ner lite öronvänliga sånger.

Trodde jag, ja!

Idag när jag satte på dumburken och skulle sätta på musiken blev jag mycket förvånad.
56 av 60 låtar sjöngs av Björn Rosenström

Huh? tänkte jag.
Näste man som sätter sig vid min dator kommer tro att jag är besatt.

Då ska jag motbevisa detta genom att ställa mig upp och säga:
"Nehedu. När är det gymnastik? Jag vill visa mina spillternya blåa sockiplast. Tack mamma."

Jag tror att han kommer tro mig!

Kommentarer
Postat av: macin

björn rosenström är öronvänligt.

2008-08-25 @ 03:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0