Så var mitt livs sista sommarlov slut

Idag var det upprop i skolan, och det verkligen en knepig känsla som spökade inom mig under den timmen som jag befann mig där. Det är drygt nio månader kvar tills jag aldrig mer ska sätta min fot där igen. Drygt nio månader kvar tills jag ska ramla ut från skolbyggnaden stupfull och vara gladare än någonsin. Jag längtar verkligen! Ge mig den dagen nu.

Och Tessie, hjärtat, vi har tur. Vi tar inte studenten samma dag!

Något lite mer närbeliggande dock. Vi fick alla våra scheman idag, och jag som gått och varit så orolig över att få det tungt i slutet av året kan äntligen andas ut. Jag har slappt schema hela året ut. Om jag är lycklig. Denna period läser jag tre kurser, nästa fyra och sista tre igen. Jag vill bara säga att jag befinner mig i sjunde himlen just nu.






Bilder från Sanaz arton års fest i Lördags!

Kommentarer
Postat av: Tessie

Wooohoo :D det var väldigt, vädligt tur sötnos!

2008-08-20 @ 00:50:56
URL: http://teessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0