Att åka iväg för att lära sig att andas igen.

  

Om två timmar ska jag sätta mig på bussen upp till landet. Jag har packat ner två härliga romaner och ska faktiskt sysselsätta mig med att läsa dem. Jag är inte den som vanligts brukar unna mig något sådant. Dem senaste två åren har jag nog inte kommit igenom mer än två böcker. En i skolan och en tackvare Jannike. Det är rätt illa måste jag ta och erkänna.

Klockan 14.00 ska i alla fall Caroline och Peter möta upp mig i sandviken. Vi ska ta oss en liten sväng, och prata igenom alla dessa månader som vi faktiskt varit utan varandra. Sedan ska dem få skjussa ut mig till skogen och min härliga sommarstuga. Kanske väntas ett kvällsdopp där. Vi får hoppas att vädret godkänner det.

Jag hade först tänkt att vara borta så länge som det gick, men eftersom att Sanaz fyller år på onsdag, vill jag hem innan helgen. Det vankas nämligen ett litet kalas för henne då, och det vill jag självklart inte missa.

Nej. Borde packa ner det sista och göra mig iordning nu.
Vi hörs igen om en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0