Ett bevis på att jag pluggat för mycket

Jag tog alldeles nyss en paus ifrån mitt pluggande för att kolla in lite roliga bloggar. När jag skulle gå in på frugans blev jag helt skogstokig. Det gick inte. Gång på gång skrev jag om adressen för att få den rätt, men aldrig tycktes det gå riktigt bra för mig. Till slut tittade jag upp i sökfältet och såg till min förskräckelse att jag skrivit:

Palestinachristine.blogg.se

Inte var det bara en gång jag lyckades med detta. Nej, utan typ tjugohundra.

Det är illa när Israel-Palestina konflikten tar upp så mycket av min hjärnkapicitet att jag döper om min fru till den ena parten. Mycket illa.


Kommentarer
Postat av: Pauline

HAHAHAHAHA! FYFAN VAD KLOCKRENT! /palestina

2008-12-10 @ 23:34:21
URL: http://paulinechristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0