The best you never had


Mitt arbete har bestämt sig för att varsla så många som möjligt för att dra ner på kostnaderna. Alla små söta extra-arbetare får ta smällen. Panik får jag av det faktumet. Ren panik, eftersom att jag är en av dem.

Redan nu har schemat för arbetarna förändrats. Det är längre pass och därav färre. Till en början fick jag veta att alla mina försvann av den anledningen, men helt plötsligt sitter jag med fler pass än någonsin. Tack gud för det, får jag nog säga. Om januari-lönen blir min sista lön på länge, behöver den vara stor. Riktigt stor.

Hur ska jag klara mig utan pengar?

panik-panik

PAAAAAANIIIIK

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gatan finns ju alltid :)

2008-12-18 @ 16:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0