I'm not a slave to a world who doesn't give a shit!


I fredags åkte jag ner till örebro för att äntligen få hålla om min älskling igen. Vi har vinglat de långa gatorna fram på landsbygden och mest bara njutit av att återigen få vara med varandra. I alla fall hoppas jag att det varit så.

Att idag få komma hem till ett nystädat rum och massor av julemys satt inte helt fel det heller må jag lova. Att det hela dessutom kryddades med ett mail från Josh fick hela mitt hjärta att göra volter. Den människan har jag saknat så förbaskat mycket. Det är inte okej att Austalien tagit honom ifrån mig och alla oss andra här borta i kalla Sverige.

Nej. kanske borde jag tänka på refrängen. Det är trots allt skola imorgon.
God natt på er, mina sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Pauline

ÅH JOSH! TELL ME! <3

2008-12-08 @ 18:16:41
URL: http://paulinechristine.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Har Josh skrivit ?! :O

nu e de girltalk på onsdag! ;)

2008-12-08 @ 19:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0