You have no idea about the tears I've cried


Jag undrar vad som vore mest rätt just nu, att skjuta sig själv i huvudet, eller låta sig torteras av all denna smärta.

Som ni kan misstänka vart det ingen lugn myskväll verken hos Sanaz eller Uffe igår, inte bara paddys heller, men vi började där. Sedan utforskade jag, Stoffe och Markus riddarkällan inne i stan. Det kostade mig det dyrbaraste jag hade. Nu är jag nämligen en röst, x antal kronor och mycket annat nödvändigt fattigare. Det känns inte riktigt helt okej. Särskilt inte med tanke på att jag ska jobba idag.

Att den sista fredagen innan nyårsskiftet blev årets mest omtumlande kväll för mig, känns inte heller riktigt okej. Mellan klockan elva och tre var det bara misstag som lämnade mina läppar. Jag skrek ut allt det där som jag gruvat på i månader. Ja, all den där smärtan som jag burit rann över. Du triggade mig till ett tredje världskrig och se vad du lyckades med. Så här många bomber har jag nog aldrig avfyrat på en och samma kväll förut.

Det är verkligen inte riktigt helt okej.

(Ett urval av de två senaste dagarnas bilder)

Kommentarer
Postat av: anna ambis

lägg upp dina bilder!!!

2008-12-28 @ 02:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0