-

image649
Om några timmar ska jag ha mitt livs sista matteprov antagligen. Detta känns underbart!

Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. Jag bryr mig inte om dig. FAN. Dumma, jag borde inte, jag vill inte bry mig!

Men om sanningen ska fram så är du allt för mig!

Kommentarer
Postat av: Milla

älskling då..
Ja älskar iaf dig!!!

2008-02-20 @ 16:02:17
URL: http://millizans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0