Blah blah blah, och åter blah ....

Efter att ha pluggat om Rwanda en hel söndag och ändå inte blivit klar, snurrar hjärnan värre än badbollarna i augusti. Dessutom gör det mig arg, för nu måste jag ställa in min dag med sötnosen imorgon för att sitta hemma och plugga ännu mer. Jag som saknar så. Dumma, dumma skola.

Och till skolan vill jag inte heller imorgon. Anledningen till varför kan jag inte berätta här.
Jag kan dock säga. Alkohol är inte alltid bra. I alla fall inte när det blir för mycket av de goda.

Skuldkänslor har jag också. Fybubblans.
Förövrigt mår jag bra. Väldigt bra.

Haha. mycket mer intressant kunde det inte bli, kära läsare. Så för att inte skrämma iväg er totalt från min blogg bör jag nog sätta punkt på inlägget och lägga mig i sängen. Förhoppningsvis kan jag komma upp med något vettigare imorgon.

Nattinatt i stugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0