Förlåt.. jag ber dig, förlåt :(

Den här dagen hade jag nog helst bara sovit bort. Planerna för kvällen som blivit en knut i magen, bråket med en av de finaste som jag känner, allt.. Allt kan ta sig.

Jag vill bara berätta för dig gumman, att jag verkligen skämms, även fast att jag aldrig ens tänkte på vad som skedde. Jag verkligen skämms. Jag tycker om dig så förbaskat mycket. Jag skulle aldrig någonsin göra något i min makt för att göra dig ledsen. För mig är du en av de vackraste på denna jord. Jag har varit så otroligt glad att jag haft dig. Det är jag än idag och kommer alltid att vara. Det är inte många som får röra en sann ängel - jag har fått chansen. Bara det betyder mycket för mig.

Åh. Alla mina tankar är hos dig, hela tiden. Jag kan inte sluta upp med alla dessa dumma frågor i mitt huvud. Jag vill inte skada dig. Inte ens så mycket som att göra en parantes negativ i ditt liv, på något sätt. Jag har aldrig någonsin haft det som avsikt. Inte något av det här var med avsikt. Jag analyserade inte ens det fören imorse. Det var då jag insåg att det kanske var annorulunda. Jag fick konsekvenserna ramlade över mig innan jag såg vad jag gjort. Och nu när jag ser, vill jag inget annat än brista. Jag har tårar upp till ögonlocken. Vad har jag ställt till med?

För mig är du ju en av de vackraste på jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0